1. Home
  2. Cine mai foloseste sistemul Femyo?

Vedeti aici lista abonamentelor disponibile. Pentru informatii suplimentare contactati-ne la tel: 0742 218 945 sau pe email la: [email protected]

Cine mai foloseste sistemul Femyo?

Mai mult de 100 de medici de familie din 22 judete ne onoreaza cu increderea lor. Printre ei:

Dr. Raluca Zoitanu – Presedinte FNPMF (www.giulesti135.ro)
Dr. Marina Pircalabu – Trezorier AMF-B (www.doctorpircalabu.ro)
Dr. Adriana Mihalas – Secretar CM Bucuresti (www.doctormihalas.ro)
Dr. Claudia Butanu – Presedinte PMF Cluj (www.doctorbutanuclaudia.ro)

Vedeti lista de medici pe judete.

Cat timp si bani economisesc?

  • 44% dintre apeluri sunt evitate – pacientii se programeaza singuri sau asculta un mesaj preinregistrat
  • 23% din timp scutit la fiecare apel preluat – pacientii sunt informati automat ca medicul este ocupat cu pacientii din cabinet
  • 27 de zile pe an economisite si care pot fi dedicate activitatilor medicale.
  • 6500 de lei economisiti anual (la un cost salarial mediu de 5000 de lei pe luna pentru asistenta).

Cititi studiul de caz complet.

Cum functioneaza?

Pentru a va recapata controlul asupra interactiunii cu pacientii folosim doua componente:

1. Centrala telefonica – Atasam numarului dvs de programari o centrala telefonica virtuala. Aceasta va prelua toate apelurile si:

In afara programului va anunta pacientii ca au sunat in afara programului si ca pot solicita online o consultatie, reteta sau document medical, sau pot reveni in timpul programului intre orele x si y.

In timpul programului pacientii sunt intampinati si rugati sa apese tasta 1 pentru a ramane pe fir si a vorbi cu personalul cabinetului, tasta 2 pentru a se programa online (sunt instruiti de centrala si apelul se inchide fara a mai fi transferat la medic) sau alte taste in functie de preferintele cabinetului (de Ex: tasta 3 daca vor sa afle ce au de facut in caz ca au simptome de COVID19)

2. Site-ul pe prezentare si programari (aveti mai jos cateva exemple) – va construim (inclus in abonament) un site personalizat unde pacientii pot gasi toate informatiile despre cabinet si pot solicita o programare sau chiar se pot programa direct in calendarul cabinetului in functie de locurile libere (programarea direct in calendar este optionala). Aproximativ 20-30% dintre pacienti aleg programarile online, mai ales daca aveti multi pacienti tineri pe liste.

Intrebari frecvente (FAQ)

1.Pot pune robotul telefonic pe mobilul personal ca sa nu ma mai sune pacientii la orice ora?  

– DA si puteti intocmi o lista VIP cu rude si prieteni care sa nu treaca prin centrala cand suna.

2. Functioneaza sistemul si pentru cabinetele cu multi pacienti in varsta? 

– DA centrala telefonica este accesibila tuturor si are sisteme de directionare automata pentru pacientii care nu stiu sa interactioneze cu robotul.

3. Centrala functioneaza in orice retea? 

– DA centrala functioneaza in orice retea mobila sau fixa fara limitari. Preferam numerele Orange pentru ca avem un parteneriat apropiat cu aceasta companie.

4. Se poate instala robotul si pe Whatsapp? 

– DA insa doar pe partea de text, nu pe apeluri.

5. Aveti clienti in mediul rural? 

– DA avem clienti in toata tara si in mediul urban si in rural.

6. Sunt datele mele si ale pacientilor in siguranta?

  • – DA Femyo isi ia toate precautiile pentru protectia datelor personale ale clientilor si pacientilor acestora. Centrala telefonica virtuala este instalata in datacenter-ul Orange Romania (care gestioneaza toate apelurile de voce ale Orange) de la Cluj-Napoca iar site-ul este gazduit pe serverele Amazon Web Services (cel mai mare si bine securizat serviciu de acest fel din lume).

Cum va arata site-ul de programari?

Site-ul dumneavoastra poate fi complet personalizat grafic sau functional. Configuratia de baza va arata ca in exemplul de mai jos: